skip to Main Content

Patiënten hebben onze praktijk beoordeeld met een 8

Uitslag enquête

Het Team Tandartspraktijk Vroegh & Yoe heeft kwaliteit hoog in het vaandel staan.

Zo staan wij ingeschreven in het Kwaliteitsregister voor Tandartsen (KRT) en voor mondhygiënistes (KRM).  Daarnaast zijn wij ISO 9001 gecertificeerd. Dit cerficaat wordt toegekend aan zorginstellingen die werken volgens een Kwaliteitshandboek en volgens de laatste Inspectie richtlijnen.

Een extra onderdeel van het ISO 9001-certificaat bestaat uit een enquete onder de eigen patiënten.

Dit jaar is de enquete verzorgd door Roozeboom Consultancy. Dit hebben zij het afgelopen jaar voor 350 tandartspraktijken gedaan. De ervaring van Roozeboom Consultancy is dat praktijken die een 8 of hoger scoren excellent presteren.

Hieronder volgen de resultaten van dit onderzoek. Wij bedanken onze patiënten voor het invullen van de vragenlijst en voor de positieve uitkomst.

1. Hoe tevreden bent u over de dagelijkse openingstijden:   8.6

2. Hoe tevreden bent u over de telefonische bereikbaarheid:  8.5

3. Hoe tevreden bent u over de bejegening van de balie-assistente:  8.6

4. Hoe tevreden bent u over de mogelijkheid om een afspraakdatum te kiezen:  8.3

5. Hoe tevreden bent u over de termijn waarop u terecht kunt voor een controle:  8.1

6. Hoe tevreden bent u over de wachttijd voor een behandeling: 8.0

7. Hoe tevreden bent u over de netheid/hygiëne in de behandelkamers:  8.8

8. Hoe tevreden bent u over de samenwerking tussen de tandarts de medewerkers:  8.6

9. Hoe tevreden bent u over de vakkundigheid van de preventie-assistente:  8.3

10. Hoe tevreden bent u over de vakkundigheid van de mondhygiëniste:  8.1

11. Hoe tevreden bent u over de tijd die is besteed aan het beantwoorden van vragen:  8.7

12. Hoe tevreden bent u over het behandelresultaat van de tandarts:  8.8

13. Hoe tevreden bent u over de persoonlijke aandacht van de tandarts:  8.7

Enkele persoonlijke opmerkingen/suggesties van onze patiënten:

“Fijn dat het mogelijk is om in de avondure een afspraak te maken.”

“Soms krijg ik een ingespreks-toon als ik opbel, dat is een verbeterpunt.”

“Je wordt altijd super vriendelijk en aardig ontvangen bij binnenkomst.”

“Het is ook geen kinderopvang, maar een speelhoekje voor kinderen is een idee”

“Er heerst een prettige sfeer in de praktijk”

“Heb altijd angst gehad voor de tandarts (schooltandarts), maar deze praktijk weet je echt op je gemak te stellen en leggen alles uit wat ze gaan doen. TOP!”

“Algemene indruk: Goede praktijk. Vriendelijk en vakbekwaam personeel. Nemen de tijd voor patient. Goede sfeer. Al met al prima, ga zo door!”

“Dank zij Annelies ga ik weer twee keer per jaar naar de tandarts. Ik ben super tevreden met haar werkwijze en sinds haar eigen praktijk heeft met haar man kan ik alleen maar zeggen: super ga zo door!”